Dołącz za darmo do wyzwania - szafa kapsułowa


Styl Mamy niejednokrotnie wiąże się z obrazem kobiety w dresach, wymiętej koszulce, adidasach z włosami w nieładzie. Nic w tym złego, nie każda mam ma możliwości zadbania o siebie tak jak by tego chciała, tak jak by tego potrzebowała (dziadkowie daleko, mąż pracujący w delegacjach lub inne tego typu sprawy). Dzień z małym dzieckiem/ dziećmi jest wypełniony po brzegi i trudno znaleźć czas na zadbanie o siebie. Myślę, że jest to pewien etap, który nie każda mam przechodzi. Jednak jeżeli już tak mamy – drogie Mamy – nie należy mieć wyrzutów czy porównywać się do innych.


Wiem, że w końcu nadejdzie moment, gdy Twoje małe dziecko nieco się usamodzielni, albo po prostu znajdziesz chwilę dla siebie. Często miałam tak, że nie wyglądałam tak jak bym chciała ale takie jest życie, były ważniejsze sprawy, czasem mi się nie chciało najzwyczajniej w świecie. Ale np. dziś mi się zachciało…


Jeżeli dziś, teraz czujesz, że czas na zmiany to zapraszam Cię do darmowego wyzwania – stworzenia swojej szafy kapsułowej. Jest to wyzwanie darmowe, proste, nie wymagające nakładów pieniężnych. Jedyne czego potrzebujesz to odrobinę czasu i motywacji, czas postaraj się zorganizować motywację dostaniesz ode mnie!



Na ostatnim LIVE poruszyłam temat szafy kapsułkowej/ modułowej – jako receptę na jednorazowe uporanie się ze swoją garderobą aby:


- dostosować ubiór do swojej sylwetki;

- dostosować ubiór do swojego wieku;

- pozbyć się zbędnych rzeczy i zrobić miejsce  szafie np. na mopa który obecnie leży na wierzchu);

- zaoszczędzić swój codzienny czas – przy wybieraniu outfitu;

- zaoszczędzić pieniądze (nie kupując byle jak kolejnej niepotrzebnej bluzki);

- znaleźć swój styl;

- czuć się dobrze w swoim ciele niezależnie od rozmiaru.


Wyobraź sobie, że otwierasz szafę a w niej widzisz gotowe zestawy do ubioru, wybór to sama przyjemność bo nie znajdziesz tam za małych jeansów czy bluzki w cekiny w kolorze tęczy… w Twojej szafie znajdują się jedynie rzeczy które uwielbiasz nosić i pasują do Ciebie, razem Tworzą Twój niepowtarzalny styl.


Moje ciało się zmieniło, ale do mojej głowy to nie dotarło. Nadal chciałabym się ubierać w sieciówkach ale to już nie mój target…



Mój obecny syf w szafie jest duuuuży, więc startujemy razem, nie obawiaj się ! na grupie będziemy się wspierać, wymieniać zdjęciami, pomysłami. Całość zadania będziemy wykonywać w 6 punktach. 1 punkt na jeden tydzień do realizacji. Wszystko będzie stopniowo i bez pośpiechu – tak abyś w całym tygodniowym zabieganiu znalazła czas na budowanie szafy kapsułowej.


Nie musisz być mamą nie musisz być młoda nie musisz być stara, wystarczy, że masz szafę i jesteś kobietą - zapraszam Cię do zgłoszenia się w prywatnej wiadomości na Facebookowym @BlogMaminy do 28.06. Pierwszy tydzień wyzwania 29.06-05.07!


Będziemy:

1-     określać typ swojej sylwetki i tworzyć listę fasonów i wzorów wskazanych i zabronionych dla każdego z typów, określać swój rozmiar;


2-      zapoznamy się z listą must have w szafie – ubrań klasycznych które zawsze będą modne;


3-      określimy swoje zestawy ubrań do szafy kapsułowej 30/40/50 sztuk zależy od Ciebie;


4-      wywrotka z szafy – największe wyzwanie selekcji ubrań. Podzielimy swoje ciuchy na kilka grup, będą bolesne rozstania…


5-      ale i radosne powitania – ewentualne uzupełnianie szafy o brakujące elementy, zakup wg zasad, które uchronią nas przed błędami z przeszłości.


6-     zrobimy zdjęcia swoich out fitów szaf kapsułkowych, możemy się nimi podzielić na grupie ale przede wszystkich wydrukować i powiesić w szafie aby mieć inspirację i pomoc przy wdrożeniu szafy w życie.




Serdecznie zachęcam, sama nie mam wiele czasu dlatego również postaram się aby było dużo konkretów.


Pozdrawiam i przytulam
Hela








CONVERSATION

1 komentarze :

  1. Przygotowanie sobie takie szafy kapsułowej na pewno nie jest prostym zadaniem. Ale jak już sie to zrobi to problem w co się ubrać znika :)

    OdpowiedzUsuń


Do
góry